"Τι ζητάει ο πελάτης ενός ξενοδοχείου, ώστε να θεωρήσει τις διακοπές του μοναδικές!", ήταν το θέμα που αναπτύχθηκε στις εγκαταστάσεις της ΑΝΚΟ Academy στην Κω, την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου.
O κύριος Κωνσταντίνος Ζαρίκος (γενικός διευθυντής του Neptune Hotels - Resort, Convention Centre & Spa) μας ανέπτυξε τη φιλοσοφία του Neptune, τόνισε ότι η ψυχή του ξενοδοχείου είναι το εργατικό δυναμικό, την συνεχή εξέλιξη του προϊόντος του μέσα από δραστηριότητες - δράσεις και τι πρέπει να κάνουμε ώστε οι φιλοξενούμενοί μας να είναι Ικανοποιημένοι και να θεωρήσουν τις διακοπές τους Μοναδικές.
O κύριος Κωνσταντίνος Ζαρίκος (γενικός διευθυντής του Neptune Hotels - Resort, Convention Centre & Spa) μας ανέπτυξε τη φιλοσοφία του Neptune, τόνισε ότι η ψυχή του ξενοδοχείου είναι το εργατικό δυναμικό, την συνεχή εξέλιξη του προϊόντος του μέσα από δραστηριότητες - δράσεις και τι πρέπει να κάνουμε ώστε οι φιλοξενούμενοί μας να είναι Ικανοποιημένοι και να θεωρήσουν τις διακοπές τους Μοναδικές.
Τον ευχαριστούμε θερμά για την άκρως ενδιαφέρουσα εισήγηση.