Free cookie consent management tool by TermsFeed
ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ
ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
E-LEARNING

Το τμήμα Υπάλληλος Υποδοχής - Reception Front Office της Σχολής Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΙΙΕΚ Anko είναι κατάλληλο για όσους επιθυμούν να εργαστούν ή εργάζονται ήδη σε Reception ξενοδοχείου.

Το τμήμα διακρίνεται σε 2 ενότητες. Η ενότητα Α είναι κυρίως θεωρητική και εισάγει τον μαθητή στην Τουριστική βιομηχανία αλλά και σε πρακτικά θέματα εργασίας στην Reception του ξενοδοχείου. Στην Ενότητα Β, ο μαθητής εξασκείται πρακτικά στο πρόγραμμα Protel με την χρήση του Η/Υ. Απαραίτητη προϋπόθεση για να εργαστείτε σε Reception είναι να γνωρίζετε πολύ καλά ξένες γλώσσες.

Συνοπτικό πρόγραμμα

ΕΝΟΤΗΤΑ Α' Υπάλληλος Υποδοχής

  • Εισαγωγή στον τουρισμό. Βασικές έννοιες διοίκησης επιχειρήσεων/ ανθρώπινου δυναμικού
  • Τυπικά προσόντα  και καθήκοντα του προσωπικού της υποδοχής
  • Διαχωρισμός front office με back office και βασικές έννοιες
  • Καθήκοντα και αντικείμενο εργασίας της υποδοχής (reception)
  • Βασικοί τρόποι εμφάνισης, συμπεριφοράς και ευγένειας
  • Οργάνωση γραφείου
  • Τουριστική γεωγραφία
  • Οργάνωση ημερησίων εκδρομών και σύνθεση πακέτου
  • Γνωριμία με το διαδίκτυο ως εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών
  • Αλληλογραφία μέσω e-mail
  • Αποτελεσματικός Χειρισμός Τηλεφώνου
  • Χειρισμός Φωνής/Χειρισμός Λέξεων/ Η γλώσσα του Σώματος
  • Επαγγελματική Γλώσσα
  • Λήψη και μετάδοση γραπτών μηνυμάτων
  • Τήρηση εντύπων και ανάλυση αυτών (δελτίο άφιξης, αναχώρησης, αλλαγής δωματίων, δελτίο προϊσταμένης ορόφων κτλ)
  • Συμπεριφορά προς τον πελάτη
  • Ειδικές εκδηλώσεις (γενέθλια πελατών, επέτειος, νεόνυμφοι)
  • Συντονισμός των τμημάτων του ξενοδοχείου από την υποδοχή. Δελτία που αποστέλλονται, ενέργειες που γίνονται.
  • Σύνταξη εντύπων εσωτερικής λειτουργίας (memos)
  • Εργασίες του F/O πριν και κατά την άφιξη των πελατών
  • Άφιξη πελάτη Individual, πρακτορειακού, Έκτακτη άφιξη (Walk-in), Άφιξη ομάδας πελατών (Group), Άφιξη VIP πελάτη
  • Κανάλια Κριτικών Tripadvisor, Google, Holiday Check, Πλατφόρμα Guest Flip κ.α.
  • Δομή απάντησης διαδικτυακής κριτικής
  • Πώς παροτρύνουμε τον πελάτη να μας αφήσει μία θετική κριτική και σε ποιον πελάτη κάνουμε την παρότρυνση.
  • E-mail προς πελάτες πριν την άφιξη, μετά την αναχώρηση κοκ, δημιουργία υποδείγματος.
  • Loyalty club
  • Extra υπηρεσίες, όπως transfer, εκδρομές , πρόγραμμα transfer
  • Διαχείριση διατροφικών συνηθειών, ενημέρωση τμημάτων κ.α.

ΕΝΟΤΗΤΑ Β' Γνώση Ξενοδοχειακού προγράμματος PMS

Σε αυτή την ενότητα εκπαιδευόμαστε στο Protel. Το protel είναι ένα αρκετά διαδεδομένο πρόγραμμα ειδικά στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, ικανό να καλύψει μεγάλο εύρος αναγκών. Παρόλα αυτά, υπάρχουν πολλά ξενοδοχειακά προγράμματα. Σκοπός μας είναι να εκπαιδευτείτε στην δομή και στην φιλοσοφία του ξενοδοχειακού Λογισμικού PMS, και να μπορείτε εύκολα να εργαστείτε και σε άλλα αντίστοιχα προγράμματα.

  • Γνωριμία με το Protel HMS
  • Τι σημαίνει No – Show;
  • Τι είναι το ιστορικό πελατών;
  • Παρακολούθηση του room status (Κατάσταση δωματίων)
  • Αλλαγές δωματίων
  • Συνάλλαγμα
  • Εκπτώσεις – Διορθώσεις
  • Χρεώσεις, Μεταφορά χρεώσεων
  • Διάσπαση λογαριασμού
  • Προκαταβολές
  • Έκδοση και εξόφληση λογαριασμού (check -out), έλεγχος λογαριασμού πελάτη
  • Τρόποι πληρωμής
  • Χρέωση ακυρωτικών (cancellation fees)
  • Έκτακτη αναχώρηση
  • Τήρηση βιβλίου πόρτας και παρακολούθηση αυτού
  • Έλεγχος εισπράξεων τμημάτων
  • Τήρηση κατάστασης ταμείων των υπολοίπων τμημάτων και κλείσιμο ταμείων
  • Εκτύπωση αναφορών και στατιστικών
  • Κλείσιμο ημέρας EOD

Πτυχίο-Πιστοποιητικό Υπάλληλος Υποδοχής

Οι απόφοιτοι λαμβάνουν κατόπιν εξετάσεων, Πιστοποιητικό Σπουδών Κέντρου Δια Βίου Μάθησης αναγνωρισμένο και στο εξωτερικό, σε 2 γλώσσες ελληνικά και αγγλικά.
Top