ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Διαχείριση εκδηλώσεων στη φιλοξενία – Αρχές, πρακτικές και τάσεις.

Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν στον στρατηγικό σχεδιασμό μίας εκδήλωσης, από την αρχική ιδέα έως και το τελικό στάδιο με σκοπό να δώσουμε στην εκδήλωση ολοκληρωμένη διάσταση και ταυτότητα. Μελετάμε πραγματικές εκδηλώσεις, σε όλες τις φάσεις από την προετοιμασία, την υλοποίηση και τις ενέργειες μετά την εκδήλωση. Ακολούθως, θα διδαχθούν τεχνικές αποτίμησης της εκδήλωσης για μάθηση μέσα από τα λάθη.

Σε ποιους απευθύνεται

  • Σε στελέχη επιχειρήσεων που διαχειρίζονται εκδηλώσεις.
  • Σε προϊσταμένους και υπεύθυνους ομάδων οι οποίοι θα ήθελαν να ανακαλύψουν σύγχρονους και εξελιγμένους τρόπους στρατηγικού σχεδιασμού εκδηλώσεων για μεγιστοποίηση της απόδοσης κάθε εκδήλωσης.
  • Σε όσους επιθυμούν να εκπαιδευθούν στο event management, ώστε να αποκτήσουν περαιτέρω γνώσεις και δεξιότητες για επαγγελματική ανάπτυξη.

Σκοπός Σεμιναρίου

Η άριστη κατάρτιση των συμμετεχόντων στο event management διαφορετικών θεματικών εκδηλώσεων, ώστε η εργασία τους να αποδίδει τα μέγιστα, στα πλαίσια της οικονομίας πόρων και χρόνου.

Συνοπτικό πρόγραμμα

1η ενότητα

  • Event Management: τι σημαίνει να κάνεις «πρωταθλητισμό»
  • Τα μέλη της ομάδας: τι έχετε στη «βαλίτσα» σας, τι περιμένετε
  • Η διαδικασία διοργάνωσης εκδηλώσεων – Event strategy
  • Σχεδιασμός, οικοδόμηση ιδέας, προσδιορισμός κοινού – στόχου
  • Είδος, σκοπός, μέγεθος, διάρκεια, που & πότε, διαθέσιμοι πόροι
  • Η βεντάλια των ειδών εκδηλώσεων
  • Η ατζέντα της εκδήλωσης
  • Διασφάλιση VIP ομιλητών και συμμετεχόντων
  • Διαχείριση προϋπολογισμού
  • Διαχείριση έργου
  • Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
  • Σχεδιασμός ομάδων εργασίας
  • Cross-Cultural management
  • Η αξία των εθελοντών
  • Είσαι Event Manager
  • Η εξουσία της λίστας των προσκεκλημένων
  • Ticketing & Check in: η τεχνολογία στα χέρια μας

 

2η ενότητα

  • Το σενάριο και η σκηνοθεσία της εκδήλωσης
  • Η εμπειρία: engagement σε κάθε στάδιο
  • Διαχείριση κρίσεων
  • Διαχείριση κινδύνων & θέματα ασφάλειας εκδήλωσης
  • Εταιρική Παρουσία – Δημόσιες Σχέσεις – Εκδήλωση: σχέση εξάρτησης
  • Εταιρικοί σκοποί που υπηρετεί μια εκδήλωση
  • Η εταιρική ταυτότητα μιας εκδήλωσης - Event branding
  • Χορηγίες
  • Η προώθηση μιας εκδήλωσης ως στρατηγική Marketing
  • Marketing εκδήλωσης
  • Δώρα και βραβεύσεις
  • Εργαλεία ανάλυσης κι εφαρμογή αποτελεσμάτων
  • Event ROI
  • Αξιοποιήστε τα δεδομένα σας
  • Post EVENT Marketing
  • Ανασκόπηση στόχων
  • Η σχέση μας με τα ΜΜΕ

 

3η ενότητα

  • Οι κλάδοι της φιλοξενίας και των εκδηλώσεων εις σάρκα μίαν.
  • Απόδοση της βιομηχανίας
    - Η ζήτηση θα συνεχίσει να ξεπερνά την προσφορά.
    - Οι συμμετέχοντες θέλουν περισσότερα χρόνο πρόσωπο με πρόσωπο.
  • Εμπειρία των συμμετεχόντων
    - Leisure
    - Εξατομίκευση
    - Εστίαση στις φυτικές τροφές
    - Ανάπτυξη πρωτοβουλιών ευεξίας
  • Προορισμοί συναντήσεων
    - Αποχαιρετήστε τους τυπικούς χώρους.
    - Η ανάπτυξη των μεσαίων πόλεων
    - Η βελτίωση των μέσων μεταφοράς θα καταστήσει τους νέους προορισμούς πιο βιώσιμους
  • Τεχνολογία
    - Data, data, data
    - Branded apps
  • Σχεδίαση συναντήσεων
    - Η αειφορία θα αποτελέσει το επίκεντρο των εκδηλώσεων.
    - Οι εμπειρίες θα καθορίσουν τα συμβάντα. Η δημιουργικότητα θα καθορίσει την επιτυχία.
    - Safety & security rules
    - Η μινιμαλιστική διακόσμηση θα έχει μεγάλη απήχηση

Λίγα λόγια για τον εισηγητή

Η Δήμητρα Μπαλτούνα είναι επαγγελματίας Εταιρικής Επικοινωνίας με πολυετή εμπειρία στο πεδίο της Στρατηγικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων κι εξειδικευμένη στους τομείς Marketing, Event Management, ΜΜΕ & Διοίκησης. Έχει εργαστεί στον κλάδο του πολιτισμού, της άθλησης και της υγείας, της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης & της δημοσιογραφίας κι έχει έντονη εθελοντική δράση.
Top