ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Tο Revenue Management αφορά τη μεγιστοποίηση της δυναμικότητας και την ενίσχυση των εσόδων σε μια τουριστική επιχείρηση

Στο εν λόγω σεμινάριο περιγράφονται απλές και επιτυχημένες πρακτικές Upselling σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου και ανά περίπτωση πελάτη.

Σκοπός Σεμιναρίου

Σε αυτό το διήμερο σεμινάριο, θα ανακαλύψετε τις δυνατότητες του Revenue Management, και θα μάθετε εύκολες και γρήγορες πρακτικές για την εφαρμογή του σε μία επιχείρηση, με απώτερο στόχο την αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας. Ταυτόχρονα θα μελετήσουμε τα διαδικτυακά κανάλια πώλησης, και θα αναλύσουμε την αποτελεσματικότητα τους μέσα από ζωντανά παραδείγματα και πρακτικές εφαρμογές.

Σε ποιους απευθύνεται

Γενικούς Διευθυντές ξενοδοχείων, Revenue Managers, στελέχη τμημάτων πωλήσεων και μάρκετινγκ, στελέχη τμημάτων υποδοχής και κρατήσεων, στελέχη οικονομικών τμημάτων, ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.   

Συνοπτικό πρόγραμμα

Στο σεμινάριο θα καλυφθούν τα εξής θέματα:
  • Τι είναι Revenue Management; 
  • Branding, Positioning & S.W.O.T. 
  • Segmentation
  • Τιμολογιακή Πολιτική 
  • Brand.com & άλλα websites
  • Reputation Management 
  • Search Engine Marketing (SEM) & Search Engine Optimization (SEO) 
  • Κανάλια Κοινωνικής Δικτύωσης και Revenue Management
  • Προϋπολογισμοί και Προβλέψεις
  • Σχεδιασμός Στρατηγικής Πωλήσεων 
  • Στατιστικά και Αναλύσεις
  • Revenue Management για επισιτιστικά τμήματα
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν: 
  • Αποκτήσει βασικές γνώσεις Revenue Management 
  • Μάθει τι απαιτείται για να καταφέρουν να αυξήσουν την κερδοφορία της επιχείρησης τους 
  • Ανακαλύψει εάν η υφιστάμενη δομή των επιχειρήσεων τους, επιτρέπει την βελτιστοποίηση της κερδοφορίας τους 
  • Βελτιώσει τις γνώσεις τους σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου και σε θέματα διαδικτυακών καναλιών διανομής
  • Εξελίξει τους τρόπους με τους οποίους σχεδιαζούν, παρακολουθούν, μετρούν την αποτελεσματικότητα και βελτιώνουν τις στρατηγικές τους    
  • Μάθει να λαμβάνουν καλύτερες μάρκετινγκ αποφάσεις με την χρήση τεχνικών Revenue Management 

Λίγα λόγια για τον εισηγητή

Ο Γιώργος Αναστασάκος έχει σπουδάσει Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στο ΤΕΙ Πατρών, έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της Ξενοδοχειακής Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Thames Valley, στο Λονδίνο και έχει εξειδικευθεί σε σπουδές Revenue Management στο Πανεπιστήμιο Cornell.
 
Σημαντικότερες θέσεις στην καριέρα του:
Το 2000 κατέλαβε Διευθυντική θέση στο τμήμα κρατήσεων στο ξενοδοχείο Sheraton Skyline μέσα στο αεροδρόμιο Heathrow στο Λονδίνο. Τα επόμενα χρόνια εξελίχθηκε διαρκώς στην ιεραρχία με κατεύθυνση το Revenue management. Έχει εργαστεί στην την Aldemar Hotels & Spa σε θέσεις Οικονομικών, Σύμβουλος Διοίκησης σε μία μεγάλη γκάμα θεμάτων που αφορούσαν κυρίως τα τμήματα Πωλήσεων και Μάρκετινγκ
 
Το 2010 προσχώρησε στην εταιρεία Market.Me! με τον τίτλο του Business Solutions Specialist. Τον Μάϊο του 2011 ανέλαβε την θέση του Revenue Manager στο ξενοδοχείο Sofitel Dubai Jumeirah Beach (Dubai, U.A.E.) της ξενοδοχειακής αλυσίδας Accor. Από τον Σεπτέμβριο 2013 έως και σήμερα εργάζεται για την ξενοδοχειακή αλυσίδα Radisson Hotel Group, αρχικά ως Cluster Director of Revenue Management Optimization για δύο ξενοδοχεία της εταιρείας στην περιοχή Deira στο Dubai, και από τον Μάρτιο του 2017 ως Cluster Director of Revenue για δύο ξενοδοχεία της εταιρείας στην περιοχή Business Bay στο κέντρο του Dubai.  
 
Πριν το σεμιναριο θα προηγηθεί γεύμα γνωριμίας του εισηγητή με τους συμμετέχοντες και την διοίκηση της Αnko.

Video of last year's lecture

https://youtu.be/jybGJ0A-9tI 

Top