Free cookie consent management tool by TermsFeed

Η Ρόδος αποτελεί έναν τουριστικό προορισμό που ακόμη δεν έχει αποκαλύψει τη δυναμική του.

Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και ανθρώπινο δυναμικό με εμπειρία, άριστη κατάρτιση και ευελιξία στη διαχείριση των επισκεπτών, σε συνδυασμό με την ιστορία, τον πολιτισμό, τη λαογραφία, την τοπική γαστρονομία και τη φυσική ομορφιά του νησιού, αποτελούν ισχυρό οπλοστάσιο για την ανάδειξη της Ρόδου σε ένα διεθνή τουριστικό προορισμό υψηλών απαιτήσεων. Η Anko, εκτιμώντας ότι η επίτευξη αυτού του σκοπού απαιτεί την ανάπτυξη ενός στρατηγικού σχεδίου, που έχει ήδη ξεκινήσει με την μελέτη της EBRD, που θα το αγκαλιάσει το σύνολο της τουριστικής αγοράς της Ρόδου, οι τοπικές Αρχές και οι επαγγελματικοί φορείς, έχει τη χαρά να σας προσκαλέσει σε ημερίδα με θέμα: Ρόδος - Destination Marketing Η ANKO έχει ήδη τοποθετηθεί στο επίμαχο ζήτημα της διαχείρισης του προορισμού της Ρόδου, με την συνέντευξη της διευθύντριας της σχολής ANKO Ρόδου με την πρόσφατη συνέντευξη στην Ροδιακή.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε σπουδαστές και αποφοίτους τουριστικών σχολών, σε όλο τον ξενοδοχειακό, τουριστικό κλάδο, σε φορείς διοίκησης και αυτοδιοίκησης, σε κοινωνικούς και συλλογικούς φορείς.

Συνοπτικό πρόγραμμα

Α΄ Μέρος
  • Ζωντανή συνέντευξη ενώπιον κοινού.
  • Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της «Marketing Greece» κυρία Ιωάννα Δρέττα, απαντάει στα ερωτήματα του δημοσιογράφου Σταύρου Μονεμβασιώτη για το Destination Marketing, τη διαχείριση προορισμού, τις σύγχρονες τάσεις στον τουρισμό, τις καλύτερες πρακτικές που εφαρμόζονται διεθνώς, κ.ά.
  • Debate
  • Ο Διευθυντής της Νovus Mind Business Consultants κύριος Ιωάννης Φώτης, έρχεται αντιμέτωπος με πέντε τελειόφοιτους της Anko σε μια δημόσια συζήτηση (debate), που θα θέσει στην κρίση όλων την επίδραση που ασκούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην απόφαση των τουριστών για τον τόπο στον οποίο θα επιλέξουν να περάσουν τις διακοπές τους, τις δαπάνες που θα κάνουν εκεί και την τελική εμπειρία που θα αποκομίσουν. Επίσης, θα αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η τουριστική αγορά μπορεί να αξιοποιήσει τα social media, στο πλαίσιο ενός οργανωμένου σχεδίου διαχείρισης προορισμού.
Β΄ Μέρος
  • Τεκμηριωμένη Ομιλία – Εισήγηση
  • Ο CEO της εταιρείας «Nelios”,  Εxpert in Digital Transformation κύριος Δημήτρης Σερίφης, θα μιλήσει με θέμα: «Hotel digital advertising strategies for direct bookings».
Συντονισμός – Παρουσίαση Εκδήλωσης: Σταύρος Μονεμβασιώτης, Alpha TV.
Με την στήριξη του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου.
Top