Συνοπτικό πρόγραμμα
ΕΝΟΤΗΤΑ A' Κρατήσεις και Supervisor
Εισαγωγή στην ιεραρχία και στην οργάνωση του τμήματος front office/ back office
- Πρόγραμμα εργασίας προσωπικού
- Αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων - παραπόνων των πελατών σε επίπεδο Supervisor
- Συνεργασία με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου
- Διαδικτυακές κρατήσεις και Κανάλια, όπως Booking, Expedia, sunhotels, Mr&Miss Smith κ.α.
- Booking engine
- 2 way διασύνδεση
- Πλατφόρμες OTA’S
- Affiliation sites (Mr & Miss Smith, Small luxury hotels κ.α.)
ΕΝΟΤΗΤΑ B' Κρατήσεις και έλεγχοι σε επίπεδο Supervisor
- Τρόποι πωλήσεων και επικοινωνία με πελάτες ή πρακτορεία
- Κρατήσεις (reservation dpt)
- Σχέσεις με πελάτες
- Συνεργασία με γραφεία ταξιδιών
- Συμβόλαια (allotment, guarantee)
- Vouchers (είδη Vouchers και κάλυψη που παρέχουν)
- Τεχνική κρατήσεων. Δελτία, πλάνα και λοιπά έντυπα που χρησιμοποιούνται για την ορθή τήρηση των κρατήσεων.
- Τύποι κρατήσεων
- Αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων - παραπόνων των πελατών
- Main courante
- Έλεγχος τιμών- προτιμολόγηση (proforma)
- Υπολογισμός τιμών συμβολαίων
- Διόρθωση τιμών
- Τήρηση κατάστασης ταμείων των υπολοίπων τμημάτων και κλείσιμο ταμείων
- Εκτύπωση αναφορών και στατιστικών
- Ασκήσεις για την έκδοση ταμειακών καταστάσεων και συμφωνία M/C
- Κλείσιμο ημέρας EOD