Free cookie consent management tool by TermsFeed
ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το τμήμα Supervisor - Κρατήσεις της Σχολής Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΙΙΕΚ Anko είναι κατάλληλο για όσους επιθυμούν να εργαστούν ή εργάζονται ήδη σε Reception ξενοδοχείου.

Συνοπτικό πρόγραμμα

ΕΝΟΤΗΤΑ A' Κρατήσεις και Supervisor 

Εισαγωγή στην ιεραρχία και στην οργάνωση του τμήματος front office/ back office

  • Πρόγραμμα εργασίας προσωπικού
  • Αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων - παραπόνων των πελατών σε επίπεδο Supervisor
  • Συνεργασία με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου
  • Διαδικτυακές κρατήσεις και Κανάλια, όπως Booking, Expedia, sunhotels, Mr&Miss Smith κ.α.
  • Booking engine
  • 2 way διασύνδεση
  • Πλατφόρμες OTA’S
  • Affiliation sites (Mr & Miss Smith, Small luxury hotels κ.α.)

ΕΝΟΤΗΤΑ B' Κρατήσεις και έλεγχοι σε επίπεδο Supervisor

  • Τρόποι πωλήσεων και επικοινωνία με πελάτες ή πρακτορεία
  • Κρατήσεις (reservation dpt)
  • Σχέσεις με πελάτες
  • Συνεργασία με γραφεία ταξιδιών
  • Συμβόλαια (allotment, guarantee)
  • Vouchers (είδη Vouchers και κάλυψη που παρέχουν)
  • Τεχνική κρατήσεων. Δελτία, πλάνα και λοιπά έντυπα που χρησιμοποιούνται για την ορθή τήρηση των κρατήσεων.
  • Τύποι κρατήσεων
  • Αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων - παραπόνων των πελατών
  • Main courante
  • Έλεγχος τιμών- προτιμολόγηση (proforma)
  • Υπολογισμός τιμών συμβολαίων
  • Διόρθωση τιμών
  • Τήρηση κατάστασης ταμείων των υπολοίπων τμημάτων και κλείσιμο ταμείων
  • Εκτύπωση αναφορών και στατιστικών
  • Ασκήσεις για την έκδοση ταμειακών καταστάσεων και συμφωνία M/C
  • Κλείσιμο ημέρας EOD
Top