Σε ποιους απευθύνεται
Σε σπουδαστές και αποφοίτους τουριστικών σχολών, σε όλο τον ξενοδοχειακό, τουριστικό κλάδο, σε φορείς διοίκησης και αυτοδιοίκησης, σε κοινωνικούς και συλλογικούς φορείς.
Συνοπτικό πρόγραμμα
-
Ζωντανή συνέντευξη ενώπιον κοινού.
-
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της «Marketing Greece» κυρία Ιωάννα Δρέττα, απαντάει στα ερωτήματα του δημοσιογράφου Σταύρου Μονεμβασιώτη για το Destination Marketing, τη διαχείριση προορισμού, τις σύγχρονες τάσεις στον τουρισμό, τις καλύτερες πρακτικές που εφαρμόζονται διεθνώς, κ.ά.
-
Debate
-
Ο Διευθυντής της Νovus Mind Business Consultants κύριος Ιωάννης Φώτης, έρχεται αντιμέτωπος με πέντε τελειόφοιτους της Anko σε μια δημόσια συζήτηση (debate), που θα θέσει στην κρίση όλων την επίδραση που ασκούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην απόφαση των τουριστών για τον τόπο στον οποίο θα επιλέξουν να περάσουν τις διακοπές τους, τις δαπάνες που θα κάνουν εκεί και την τελική εμπειρία που θα αποκομίσουν. Επίσης, θα αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο η τουριστική αγορά μπορεί να αξιοποιήσει τα social media, στο πλαίσιο ενός οργανωμένου σχεδίου διαχείρισης προορισμού.
-
Τεκμηριωμένη Ομιλία – Εισήγηση
-
Ο CEO της εταιρείας «Nelios”, Εxpert in Digital Transformation κύριος Δημήτρης Σερίφης, θα μιλήσει με θέμα: «Hotel digital advertising strategies for direct bookings».