Τεχνικές Revenue Management
← Όλα τα Νέα

Τεχνικές Revenue Management


Ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη η διάλεξη που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 12 Φεβρουαρίου από τον κ. Αναστασάκο Γιώργο για τις τεχνικές του Revenue Management

 Η εισήγηση πραγματοποιήθηκε με την στήριξη του Επιμελητήριου Δωδεκανήσου, όπου παρευρέθηκε πλήθος στελεχών του τουριστικού κλάδου και σπουδαστές της ΑΝΚΟ.

Ο κος. Αναστασάκος, Revenue Manager στη ξενοδοχειακή αλυσίδα Radisson Hotels Group στο Dubai, περιέγραψε πολύ ευστοχά το Revenue Management, για τη μεγιστοποίηση της δυναμικότητας και την ενίσχυση των εσόδων σε μια τουριστική επιχείρηση. Στην συνέχεια προκάλεσε σκέψεις και δημιουργικές ιδέες  για απλές και επιτυχημένες πρακτικές Upselling σε όλα τα τμήματα του ξενοδοχείου και ανά περίπτωση πελάτη.

Κύρια σημεία, τα οποία αξίζει να θυμόμαστε από τον κ. Αναστασάκο:

  • Να ρωτάμε επακριβώς ποιες είναι οι επιθυμίες του πελάτη, να μην υποθέτουμε, να μην κάνουμε δώρα σε δυσαρεστημένους, αν δεν χρειάζεται. Μπορεί ο πελάτης να θέλει απλά να τον ακούσουμε και να του ζητήσουμε συγγνώμη.
  • Στα site μας στο ξενοδοχείο μας, να έχουμε εικόνες του προορισμού, ο πελάτης κυρίως έρχεται για τον προορισμό και μετά για το ξενοδοχείο.
  • Η αύξηση των πωλήσεων μέσα στο ξενοδοχείο είναι αποτέλεσμα έξυπνης καλής επικοινωνίας όλων των τμημάτων μεταξύ τους.

Η μέθοδος Revenue Management ανταποκρίνεται σε μια διαδικασία οικονομικά αποδοτικής κατανομής των αποθεμάτων, στον κατάλληλο πελάτη με βάση τη ζήτηση, τη σωστή χρονική στιγμή στην κατάλληλη τιμή, με σκοπό την μεγιστοποίηση των εσόδων μιας επιχείρησης. Μέσω του Revenue Management λαμβάνονται αποφάσεις για τον αποδοτικότερο συνδυασμό πελατών, εκείνων που θα αποφέρουν την μέγιστη πληρότητα δωματίων, στην υψηλότερη δυνατή τιμή και σε καθημερινή βάση.

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Αναστάσάκο για τη μοναδική παρουσίαση που έκανε στη σχολή μας.

Συγχαρητήρια σε όλους τους παρευρισκόμενους στελέχη του ξενοδοχειακού – επιχειρηματικούς κλάδου, καθηγητές και σπουδαστές των τουριστικών σχολών τόσο για την επιθυμία τους για μάθηση όσο και για την διαδραστικότητά τους.

Ευχαριστούμε επίσης, τoυς σπουδαστές της ΑΝΚΟ των τμημάτων Hotel Management για τις υπηρεσίες τους, τα τμήματα Ζαχαροπλαστικής για τα εδέσματα που προσφέρθηκαν στον κόσμο, την εταιρεία Coffee plus και το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου.

#ankoteam

Επίσης σε λίγες μέρες θα αναρτηθεί στο κανάλι της Anko στο Youtube όλη η διάλεξη https://www.youtube.com/user/ANKOACADEMY

Top