Η Γαστρονομία εντάσσεται στον εθνικό σχεδιασμό τουριστικού marketing
← Όλα τα Νέα

Η Γαστρονομία εντάσσεται στον εθνικό σχεδιασμό τουριστικού marketing

 
Ευχάριστη έκπληξη ήταν η πρόσφατη ανάρτηση στην Διαύγεια από το Υπουργείο Τουρισμού για την σύσταση ομάδας εργασίας που θα επικεντρωθεί στην ώθηση του γαστρονομικού τουρισμού της Ελλάδας. Έργο της Ομάδας είναι η αναβάθμιση της γαστρονομίας που προσφέρει η χώρα μας καθώς και η ενσωμάτωση της στον εθνικό σχεδιασμό τουριστικού μάρκετινγκ.
 
Πιο συγκεκριμένα, θα ασχοληθεί με τα εξής:
  • Kωδικοποίηση της διεθνούς εμπειρίας, ως προς την προσφορά γαστρονομικών προϊόντων στην τουριστική αγορά.
  • Aξιολόγηση της σημερινής γαστρονομικής προσφοράς της Ελλάδας.
  • Eκπόνηση αναλυτικού σχεδίου για τη διαμόρφωση και προβολή αναβαθμισμένης ποικιλίας πρώτων υλών και προϊόντων άριστης ποιότητας που διαθέτει η χώρα σε συνδυασμό με τη μεσογειακή διατροφή ως το βέλτιστο μοντέλο υγιεινής διατροφής που θα συμβάλλει στη βελτίωση της ανταγωνιστικής θέσης της Ελλάδας.
  • Σχεδιασμό νέων δράσεων με σκοπό την ανάπτυξη του Γαστρονομικού Τουρισμού. Η προώθηση του υπάρχοντος προγράμματος του Υπουργείου Τουρισμού με τίτλο «Ειδικό σήμα Ποιότητας για την Ελληνική Κουζίνα», σε Εθνικό και Διεθνές επίπεδο.
  • Θεσμοθέτηση των προϋποθέσεων για την ανάπτυξη του εν λόγω τουριστικού προϊόντος και την προώθηση πιστοποίησής του.
  • Ανάπτυξη του περιφερειακού σχεδίου προώθησης γαστρονομικού χάρτη όπου θα προβάλλονται οι τοπικές κουζίνες σε συνδυασμό με την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
Τελικός σκοπός της Ομάδας Εργασίας που αποτελείται από σημαντικά και αξιόλογα στελέχη είναι να αποτελέσει η γαστρονομία μακροχρόνια έναν από τους τρεις πρώτους λόγους για τους οποίους οι τουρίστες, Έλληνες και ξένοι, θα επιλέγουν τη χώρα μας ως τόπο διακοπών.
 
Top