Ο Κος Αναστασίου στο 1ο μέρος της παρουσίασης του μίλησε για το θέμα The Stages of Travel, αναφερόμενος στα 5 στάδια του ταξιδιώτη που είναι:
1) το όνειρο
2) η οργάνωση
3) το κλείσιμο
4) η διαμονή και
5) ο διαμοιρασμός της εμπειρίας και πως θα πρέπει να στοχεύουμε και να ερχόμαστε σε ψηφιακή επαφή, σε κάθε ένα από τα 5 στάδια του ταξιδιού, με τον ταξιδιώτη.
1) το όνειρο
2) η οργάνωση
3) το κλείσιμο
4) η διαμονή και
5) ο διαμοιρασμός της εμπειρίας και πως θα πρέπει να στοχεύουμε και να ερχόμαστε σε ψηφιακή επαφή, σε κάθε ένα από τα 5 στάδια του ταξιδιού, με τον ταξιδιώτη.
Ενώ στο 2ο μέρος αναφέρθηκε στο Reputation Management αναλύοντας τη Διαδικτυακή Διαχείριση Εταιρικής Φήμης η οποία έχει γίνει κρίσιμο συστατικό πολλών εταιρικών διαφημιστικών εκστρατειών και είναι ότι πιο σύγχρονο εργαλείο για τη προβολή των ξενοδοχείων.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Αναστασίου για την παρουσίαση του.