Πώς να κερδίσετε από τους δυσαρεστημένους πελάτες.

Σε ποιους απευθύνεται

Η διάλεξη απευθύνεται σε όλους τους σπουδαστές, απόφοιτούς και καθηγητές της Τουριστικής σχολής ANKO Κω & Ρόδου και των E-learning προγραμμάτων σε όλη την Ελλάδα. Όπως επίσης μπορούν να την παρακολουθήσουν και ενδιαφερόμενοι του τουριστικού – ξενοδοχειακού κλάδου και της εστίασης. 

Συνοπτικό πρόγραμμα

  • Τι είναι το παράπονο;
  • Γιατί παραπονιούνται οι πελάτες;
  • Γιατί δεν μας αρέσουν τα παράπονα;
  • Ποιο είναι το προφίλ των δυσαρεστημένων πελατών;

Πως θα παρακολουθήσετε την διάλεξη

Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί Live μέσω της πλατφόρμας ZOOM και το link zoom θα διανεμηθεί στους ενδιαφερόμενους που θα δηλώσουν εγγραφή μέσω του site της ANKO στο κουμπί Δήλωσε ενδιαφέρον. 
 
Την Παρασκευη 4/12 στις 12:00 μμ οι εγγραφές λήγουν και εως τις 17:00 θα γινει η διανομή του zoom link μεσω email.
 
Για να παρακολουθήσετε θα πρέπει να έχετε πρόσβαση στο Internet από κινητό ή σταθερό η/υ ή tablet.

Λίγα λόγια για τον εισηγητή

Η Όλγα Μουρατίδου είναι στέλεχος του ξενοδοχειακού κλάδου για περισσότερα από 20 χρόνια. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών σε ξενοδοχεία με υψηλές απαιτήσεις στο τμήμα του Guest Relations και Διαχείρισης Παραπόνων. Μπορείτε να δείτε το βιογραφικό της εδώ.
Top