Με πολύ μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σαββάτο 2/12 η εισήγηση του κ. Ματσίγκου με θέμα “Διαχείριση Παραπόνων και Προβλημάτων στο Ξενοδοχείο”.
Για ακόμη μια φορά ήταν αθρόα η προσέλευση των σπουδαστών στη διάλεξη, καθώς από τη μια το θέμα ήταν αρκετά ενδιαφέρον και άκρως σημαντικό για όλες τις ειδικότητες που εργάζονται στο τουριστικό κλάδο και από την άλλη, η πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία του εισηγητή είχε να μεταδώσει καίριας σημασίας γνώσεις και συμβουλές στους νεοεισερχόμενους στον επαγγελματικό στίβο.
Ο κος Ματσίγκος αναφέρθηκε σε πολλά είδη περιστατικών, σε αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισης και διαχείρισης των παραπόνων αυτών και στη σωστή επαγγελματική συμπεριφορά που θα πρέπει να διαθέτουν.
Ο κος Ματσίγκος αναφέρθηκε σε πολλά είδη περιστατικών, σε αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισης και διαχείρισης των παραπόνων αυτών και στη σωστή επαγγελματική συμπεριφορά που θα πρέπει να διαθέτουν.
Εκ μέρους της διεύθυνσης σας ευχαριστούμε όλους που παρευρεθήκατε.