Η καλή επικοινωνία είναι ένα ουσιαστικό εργαλείο για την επίτευξη παραγωγικότητας και τη διατήρηση ισχυρών εργασιακών σχέσεων σε όλα τα επίπεδα ενός οργανισμού.
Οι εργοδότες που επενδύουν χρόνο και ενέργεια στην παροχή σαφών γραμμών επικοινωνίας θα χτίσουν γρήγορα εμπιστοσύνη μεταξύ των εργαζομένων, οδηγώντας σε αύξηση της παραγωγικότητας και του ηθικού γενικά.
Εν τω μεταξύ, οι εργαζόμενοι που επικοινωνούν αποτελεσματικά με συναδέλφους, διευθυντικά στελέχη και πελάτες είναι πάντα πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία σε έναν οργανισμό και είναι μια δεξιότητα που μπορεί συχνά να ξεχωρίζει τους ανθρώπους από τον ανταγωνισμό τους όταν υποβάλλουν αίτηση για εργασία.
Με ποιο τρόπο λοιπόν θα πετύχουμε όλα αυτά τα οφέλη συζητήθηκε σήμερα στη διαδικτυακή διάλεξη.
Αποτελεσματική Επικοινωνία σε όλα τα τμήματα του τουριστικού κλάδου” με περισσότερους από 200 συμμετέχοντες από όλη την Ελλάδα!
Ευχαριστούμε θερμά την εισηγήτρια Βασιλεία Καμπούρη και τους εξαίρετους εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου Όλγα Μουρατίδου, Ξενοφών Ασπράκη και Παναγιώτη Κουνάκη.