Σε ποιους απευθύνεται
Η διάλεξη απευθύνεται σε όλους τους σπουδαστές, απόφοιτούς και καθηγητές της Τουριστικής σχολής ANKO Κω & Ρόδου και των E-learning προγραμμάτων σε όλη την Ελλάδα. Όπως επίσης μπορούν να την παρακολουθήσουν και ενδιαφερόμενοι του τουριστικού – ξενοδοχειακού κλάδου και της εστίασης.
Θεματολογία
-
Η λεπτομέρεια κάνει την ποιότητα αλλά η ποιότητα δεν είναι λεπτομέρεια – Leonardo Da Vinci
-
Σημαντικότερος παράγοντας επιτυχίας της ποιότητας στον τουρισμό το προσωπικό
-
Οι νέες τεχνολογίες στην ποιότητα παροχής υπηρεσιών στα ξενοδοχεία
Πως θα παρακολουθήσετε την διάλεξη
Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί Live μέσω της πλατφόρμας ZOOM και το link zoom θα διανεμηθεί στους ενδιαφερόμενους που θα δηλώσουν εγγραφή μέσω του site της ANKO στο κουμπί Δήλωσε ενδιαφέρον.
Για να παρακολουθήσετε θα πρέπει να έχετε πρόσβαση στο Internet από κινητό ή σταθερό η/υ ή tablet.
Λίγα λόγια για τον εισηγητή
Ο κος Ματσίγκος από το 2010 είναι Γενικός Διευθυντής του ομίλου Atrium Hotels διευθύνοντας με μεγάλη επιτυχία τα 3 πολυτελή ξενοδοχεία του ομίλου.
Από το 1996 έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων ενώ τα 4 τελευταία χρόνια είναι Πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου. Επί της Προεδρίας του διοργανώθηκαν πολλές διεθνείς ημερίδες τουρισμού εστιάζοντας στην "Ποιότητα" και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Έχει συμμετάσχει σε πολλά forum για τον τουρισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ενώ έχει συμβάλει στο άνοιγμα πολλών τουριστικών αγορών όπως Γαλλία, Ρωσία, Ουκρανία, Τουρκία, Καζακστάν και Αζερμπαϊτζάν.