Σε ποιους απευθύνεται
- Σε στελέχη επιχειρήσεων που διαχειρίζονται εκδηλώσεις.
- Σε προϊσταμένους και υπεύθυνους ομάδων οι οποίοι θα ήθελαν να ανακαλύψουν σύγχρονους και εξελιγμένους τρόπους στρατηγικού σχεδιασμού εκδηλώσεων για μεγιστοποίηση της απόδοσης κάθε εκδήλωσης.
- Σε όσους επιθυμούν να εκπαιδευθούν στο event management, ώστε να αποκτήσουν περαιτέρω γνώσεις και δεξιότητες για επαγγελματική ανάπτυξη.
Σκοπός Σεμιναρίου
Η άριστη κατάρτιση των συμμετεχόντων στο event management διαφορετικών θεματικών εκδηλώσεων, ώστε η εργασία τους να αποδίδει τα μέγιστα, στα πλαίσια της οικονομίας πόρων και χρόνου.
Συνοπτικό πρόγραμμα
1η ενότητα
- Event Management: τι σημαίνει να κάνεις «πρωταθλητισμό»
- Τα μέλη της ομάδας: τι έχετε στη «βαλίτσα» σας, τι περιμένετε
- Η διαδικασία διοργάνωσης εκδηλώσεων – Event strategy
- Σχεδιασμός, οικοδόμηση ιδέας, προσδιορισμός κοινού – στόχου
- Είδος, σκοπός, μέγεθος, διάρκεια, που & πότε, διαθέσιμοι πόροι
- Η βεντάλια των ειδών εκδηλώσεων
- Η ατζέντα της εκδήλωσης
- Διασφάλιση VIP ομιλητών και συμμετεχόντων
- Διαχείριση προϋπολογισμού
- Διαχείριση έργου
- Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
- Σχεδιασμός ομάδων εργασίας
- Cross-Cultural management
- Η αξία των εθελοντών
- Είσαι Event Manager
- Η εξουσία της λίστας των προσκεκλημένων
- Ticketing & Check in: η τεχνολογία στα χέρια μας
2η ενότητα
- Το σενάριο και η σκηνοθεσία της εκδήλωσης
- Η εμπειρία: engagement σε κάθε στάδιο
- Διαχείριση κρίσεων
- Διαχείριση κινδύνων & θέματα ασφάλειας εκδήλωσης
- Εταιρική Παρουσία – Δημόσιες Σχέσεις – Εκδήλωση: σχέση εξάρτησης
- Εταιρικοί σκοποί που υπηρετεί μια εκδήλωση
- Η εταιρική ταυτότητα μιας εκδήλωσης - Event branding
- Χορηγίες
- Η προώθηση μιας εκδήλωσης ως στρατηγική Marketing
- Marketing εκδήλωσης
- Δώρα και βραβεύσεις
- Εργαλεία ανάλυσης κι εφαρμογή αποτελεσμάτων
- Event ROI
- Αξιοποιήστε τα δεδομένα σας
- Post EVENT Marketing
- Ανασκόπηση στόχων
- Η σχέση μας με τα ΜΜΕ
3η ενότητα
- Οι κλάδοι της φιλοξενίας και των εκδηλώσεων εις σάρκα μίαν.
- Απόδοση της βιομηχανίας
- Η ζήτηση θα συνεχίσει να ξεπερνά την προσφορά.
- Οι συμμετέχοντες θέλουν περισσότερα χρόνο πρόσωπο με πρόσωπο. - Εμπειρία των συμμετεχόντων
- Leisure
- Εξατομίκευση
- Εστίαση στις φυτικές τροφές
- Ανάπτυξη πρωτοβουλιών ευεξίας - Προορισμοί συναντήσεων
- Αποχαιρετήστε τους τυπικούς χώρους.
- Η ανάπτυξη των μεσαίων πόλεων
- Η βελτίωση των μέσων μεταφοράς θα καταστήσει τους νέους προορισμούς πιο βιώσιμους - Τεχνολογία
- Data, data, data
- Branded apps - Σχεδίαση συναντήσεων
- Η αειφορία θα αποτελέσει το επίκεντρο των εκδηλώσεων.
- Οι εμπειρίες θα καθορίσουν τα συμβάντα. Η δημιουργικότητα θα καθορίσει την επιτυχία.
- Safety & security rules
- Η μινιμαλιστική διακόσμηση θα έχει μεγάλη απήχηση
Λίγα λόγια για τον εισηγητή
Η Δήμητρα Μπαλτούνα είναι επαγγελματίας Εταιρικής Επικοινωνίας με πολυετή εμπειρία στο πεδίο της Στρατηγικής Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων κι εξειδικευμένη στους τομείς Marketing, Event Management, ΜΜΕ & Διοίκησης. Έχει εργαστεί στον κλάδο του πολιτισμού, της άθλησης και της υγείας, της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης & της δημοσιογραφίας κι έχει έντονη εθελοντική δράση.