Σε ποιους απευθύνεται
-
Σε επαγγελματίες όλων των ειδικοτήτων
-
Σε ανθρώπους που επιθυμούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας
-
Σε ανθρώπους που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με ομάδες εργασίας με πειθώ και επιρροή
Συνοπτικό πρόγραμμα
Δώστε μία αποτελεσματική συνέντευξη
-
Προετοιμάστε το έδαφος ακόμα και όταν δεν έχετε καμία προγραμματισμένη συνέντευξη
-
Διαχείριση Social Media: χρησιμοποιήστε τα εργαλεία προς όφελος σας
-
Η διαδικασία της συνέντευξης
-
Όσα πρέπει να κάνετε μετά την συνέντευξη
Αποτελεσματική επικοινωνία
-
Η αποτελεσματική επικοινωνία σε ευρύτερο πλαίσιο
-
Η αποτελεσματική επικοινωνία ως δείγμα επαγγελματισμού
-
Πως θα βελτιώσετε τα επίπεδα της επικοινωνίας σας με την ομάδα σας
-
Πως θα βελτιώσετε την επικοινωνία με τον στενό σας κύκλο
Αποτελεσματική επικοινωνία με βάση τη γλώσσα του σώματος
-
Βασικές Αρχές της γλώσσας του σώματος
-
Η γλώσσα του σώματος στον επαγγελματικό χώρο
-
Πρακτική εφαρμογή των τεχνικών της γλώσσας του σώματος
Εξυπηρέτηση πελατών - φόρμουλα διαχείρισης παραπόνων
-
Εξυπηρέτηση πελατών: βασικές αρχές
-
Αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών: ξεφύγετε από τα τετριμμένα
-
Η φόρμουλα για να διαχειρίζεστε και να επιλύετε όλα τα παράπονα
-
Πρακτική Εφαρμογή Διαχείρισης Παραπόνων
Αποτελεσματική ηγεσία
-
Οι κανόνες ηγεσίας βοηθούν στην βέλτιστη επικοινωνία
-
Οι κανόνες Ηγεσίας που δεν πρέπει να παραβαίνετε
-
Οι αρετές που δημιουργούν έναν ηγέτη
-
Διαχείριση Ομάδας
-
Πως επιβραβεύουμε/επιπλήττουμε την ομάδα μας
Μεθοδολογία
- Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα είναι με την μέθοδο τηλεκατάρτισης Live session, μέσω οργανωμένη πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης.
- Role playings
- Ασκήσεις εμπέδωσης
- Εξετάσεις πιστοποίησης για λήψη Πιστοποιητικού σπουδών του ΚΔΒΜ
Πτυχίο-Πιστοποιητικό
Οι απόφοιτοι λαμβάνουν κατόπιν εξετάσεων, Πιστοποιητικό Σπουδών Κέντρου Δια Βίου Μάθησης αναγνωρισμένο και στο εξωτερικό, σε 2 γλώσσες ελληνικά και αγγλικά.