ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση: Να αντιμετωπίζουν και να εξυπηρετούν καλύτερα τον πελάτη. Να εξυπηρετούν με τη διακριτικότητα που χρειάζεται ώστε να μην ενοχλούνται οι πελάτες. Να βελτιωθούν στον τρόπο καθαρισμού όλων των χώρων δίνοντας έμφαση στη ‘’λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά’’. Να δώσουν έμφαση στην εμφάνισή τους. Να γνωρίζουν τη σωστή συμπεριφορά απέναντι σε πελάτες και πελάτες V.I.P. Να επιτύχουν την καλύτερη συνεργασία με τους υπόλοιπους εργαζομένους.

Σε ποιούς απευθύνεται

 
To πρόγραμμα απευθύνεται σε βοηθούς προϊσταμένης ορόφων, καμαριέρες και καθαρίστριες ξενοδοχείων.

 

Συνοπτικό πρόγραμμα

 
  • Ο ρόλος και οι ευθύνες του τμήματος οροφοκομίας.
  • Οργάνωση λινοθήκης – πλυντηρίου.
  • Διαδικασία εισόδου υπαλλήλων του ξενοδοχείου στο δωμάτιο του πελάτη.
  • Καθαρισμός και διακόσμηση δωματίων , μπάνιων και κοινόχρηστων χώρων.
  • Διαδικασία μεταφοράς επίπλων.
  • Νυχτερινή υπηρεσία στα δωμάτια.
  • Κανόνες κατάλληλης ενδυμασίας και εμφάνισης προσωπικού.
  • Διαχείριση απολεσθέντων αντικειμένων.
  • Κανόνες χρήσης κλειδιών και καρτών των δωματίων.
  • Ποιοτικός έλεγχος από την προϊσταμένη του τμήματος οροφοκομίας.
  • Συμπεριφορά προσωπικού του ξενοδοχείου στους πελάτες.
  • Εξυπηρέτηση των V.I.P. προσώπων.
  • Διαχείριση κρίσεων με δύσκολους φιλοξενούμενους.
  • Σωστή χρήση χημικών και απορρυπαντικών προϊόντων.
  • Οικολογική διαχείριση του τμήματος ορόφων.
  • Συνεργασία τμήματος οροφοκομίας με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου.
Top