Free cookie consent management tool by TermsFeed

Πρακτικές και τακτικές για την διαχείριση μίας κρίσης

Ο εισηγητής θα αναφερθεί πρωτίστως στην επιβίωση της επιχείρησης εν μέσω της κρίσης όπως της πανδημίας λόγω covid-19 που διανύουμε αλλά στην κερδοφορία και στις δυνατότητες αύξησης αυτής.

Σε ποιους απευθύνεται

Η διάλεξη απευθύνεται σε όλους τους σπουδαστές, απόφοιτούς και καθηγητές της Τουριστικής σχολής ANKO Κω & Ρόδου και των E-learning προγραμμάτων σε όλη την Ελλάδα. Όπως επίσης μπορούν να την παρακολουθήσουν και ενδιαφερόμενοι του τουριστικού – ξενοδοχειακού κλάδου (στελέχη τμημάτων πωλήσεων και μάρκετινγκ, στελέχη τμημάτων υποδοχής και κρατήσεων, στελέχη οικονομικών τμημάτων, ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών επιχειρήσεων). 

Θεματολογία

  • Προϋπολογισμοί σε καιρούς κρίσης
  • Παράγοντες που επηρεάζουν την ζήτηση
  • Συμπεριφορά και προσδοκίες των πελατών
  • Ολική προσέγγιση Revenue
  • Χρήσιμες συμβουλές και ιδέες 

Πως θα παρακολουθήσετε την διάλεξη

Η διάλεξη θα πραγματοποιηθεί Live μέσω της πλατφόρμας ZOOM και το link zoom θα διανεμηθεί στους ενδιαφερόμενους που θα δηλώσουν εγγραφή μέσω του site της ANKO στο κουμπί Δήλωσε ενδιαφέρον. 

Για να παρακολουθήσετε θα πρέπει να έχετε πρόσβαση στο Internet από κινητό ή σταθερό η/υ ή tablet.

Λίγα λόγια για τον εισηγητή

Ο κος Αναστασάκος είναι Cluster Director of Revenue για δύο ξενοδοχεία της εταιρείας στην περιοχή Business Bay στο κέντρο του Dubai. Έχει εργαστεί επί σειρά ετών σε ξενοδοχεία με υψηλές απαιτήσεις στο τμήμα του Revenue Management.
Top