Τεχνικές Revenue Management στο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου
← Όλα τα Νέα

Τεχνικές Revenue Management στο Επιμελητήριο Δωδεκανήσου


Μοναδική παρουσίαση για τις Τεχνικές Revenue Management την Τρίτη 12/2 από τον κ. Αναστασακο Γιώργο,  Revenue manager στο ξενοδοχείο Radisson Blu στο Dubai
 
Η ΑΝΚΟ οργανώνει ανοικτή διάλεξη, με τη στήριξη του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου για να γνωρίσετε τα μυστικά του Revenue Management για μια επιτυχημένη επιχείρηση!

 
Θεματολογία διάλεξης:
  • Περιγραφή του Revenue Management και τα οφέλη του σε μία επιχείρηση
  • Διαδικασίες εφαρμογής του Revenue Management σε μία επιχείρηση (βήμα προς βήμα)
  • ‘Παραγωγή’ κατανοητών στατιστικών
  • Κατηγορίες και ανάλυση των πελατών (market segmentation)
  • Ακριβείς προβλέψεις και προϋπολογισμοί (forecasts & budgets)
  • Κανάλια πώλησης προϊόντων και χειρισμός αυτών
  • Μέτρηση της αποτελεσματικότητας της εφαρμογής πρακτικών Revenue Management

 
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΣΑ:
• Power Point
• Παρουσίαση και συζήτηση
 
Τόπος: Επιμελητήριο Δωδεκανήσου, 2ος όροφος , αίθουσα Γ.Β Καραγιάννης
Ώρα 12:00-15:00
 
Για δηλώσεις συμμετοχής επικοινωνήστε με το 2241062488 ή στο rhodes@anko.edu.gr
 
Είσοδος Ελεύθερη
 
Μετά το τέλος της εισήγησης θα δοθούν Βεβαίωσης Παρακολούθησης

 

Λίγα Λόγια για το εισηγητή
Ο Γιώργος Αναστασάκος έχει σπουδάσει Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στο ΤΕΙ Πατρών, έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της Ξενοδοχειακής Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Thames Valley, στο Λονδίνο και έχει εξειδικευθεί σε σπουδές Revenue Management στο Πανεπιστήμιο Cornell.

 
Σημαντικότερες θέσεις στην καριέρα του:
 
Το 2000 κατέλαβε Διευθυντική θέση στο τμήμα κρατήσεων στο ξενοδοχείο Sheraton Skyline μέσα στο αεροδρόμιο Heathrow στο Λονδίνο. Τα επόμενα χρόνια εξελίχθηκε διαρκώς στην ιεραρχία με κατεύθυνση το Revenue management. Έχει εργαστεί στην την Aldemar Hotels & Spa σε θέσεις Οικονομικών, Σύμβουλος Διοίκησης σε μία μεγάλη γκάμα θεμάτων που αφορούσαν κυρίως τα τμήματα Πωλήσεων και Μάρκετινγκ
 
Το 2010 προσχώρησε στην εταιρεία Market.Me! με τον τίτλο του Business Solutions Specialist. Τον Μάϊο του 2011 ανέλαβε την θέση του Revenue Manager στο ξενοδοχείο Sofitel Dubai Jumeirah Beach (Dubai, U.A.E.) της ξενοδοχειακής αλυσίδας Accor. Από τον Σεπτέμβριο 2013 έως και σήμερα εργάζεται για την ξενοδοχειακή αλυσίδα Radisson Hotel Group, αρχικά ως Cluster Director of Revenue Management Optimization για δύο ξενοδοχεία της εταιρείας στην περιοχή Deira στο Dubai, και από τον Μάρτιο του 2017 ως Cluster Director of Revenue για δύο ξενοδοχεία της εταιρείας στην περιοχή Business Bay στο κέντρο του Dubai.  
Top