Free cookie consent management tool by TermsFeed

Η εταιρεία FrieslandCampina συναντά για μια ακόμη φορά την Anko!

Σπουδαστές και καθηγητές όλων των τμημάτων ΙΕΚ & ΚΔΒΜ Μαγειρικής & Ζαχαροπλαστικής και e-Learning θα παρακολουθήσουν ένα μοναδικό σεμινάριο με θέμα «Κρέμες γάλακτος & προϊόντα με προσθήκη φυτικών λιπαρών: Από την παραγωγική διαδικασία σε τεχνικές & προτάσεις για μαγειρικές - ζαχ/κές εφαρμογές».

Περιγραφή

Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για τις πολλαπλές χρήσεις όσον αφορά την ευρεία γκάμα των επαγγελματικών προϊόντων της FrieslandCampina, από κρέμες γάλακτος, γάλατα, βούτυρα και άλλα υλικά που έχει στη διάθεση του κάθε chef & pastry chef.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο είναι δωρεάν και απευθυνεται στους σπουδαστές Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής Α' έτους ΙΕΚ Anko (Κω και Ρόδο)

Συνοπτικό πρόγραμμα

Αναλυτικότερα η Agenda του webinar περιλαμβάνει:

  • Σκοπός σεμιναρίου: Αναφορά σε Εταιρεία RFC-FCH & Debic brand (Ιστορική αναδρομή)
  • Κρέμα γάλακτος: Ορισμός – Παραγωγική διαδικασία – θερμοκρασία αποθήκευσης & μεταφοράς - Σύγκριση ομογενοποιημένης - μη ομογενοποιημένης κρέμας γάλακτος
  • Προφίλ επαγγελματία σεφ: Ποια κριτήρια θέτει στην επιλογή της κρέμας γάλακτος - Παράμετροι που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τη χρήση της
  • Συνταγές
  • Προφίλ επαγγελματία ζαχαροπλάστη: Ποια κριτήρια θέτει στην επιλογή της κρέμας γάλακτος - Διόγκωση – Ορθός τρόπος ‘χτυπήματος’ της κρέμας γάλακτος & Παράμετροι - Λιποπεριεκτικότητα της κρέμας γάλακτος - Σταθερότητα του διογκωμένου προϊόντος μετά από 24-36 ώρες - Χτύπημα ‘σαντιγί’ - Γευστικές δοκιμές - Σύγκριση ομογενοποιημένης - μη ομογενοποιημένης κρέμας γάλακτος & ζωικά vs φυτικά λιπαρά
  • Συνταγές

Λίγα λόγια για την εταιρεία

Η FrieslandCampina Hellas δημιουργήθηκε το 1983 και έκτοτε καταγράφει μακροχρόνια και επιτυχή πορεία στην ελληνική αγορά. Σήμερα, διαθέτει στους Έλληνες καταναλωτές μια ολοκληρωμένη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων, που περιλαμβάνει βρεφικά γάλατα και κρέμες, γάλατα εβαπορέ και υψηλής παστερίωσης, γιαούρτια, κρέμες γάλακτος και τυριά με τις επωνυμίες ΝΟΥΝΟΥ, FRISO, MILNER, FINA, καθώς και τα προϊόντα επαγγελματικής χρήσης FRICO, DEBIC, NOYNOY BARISTA’S GOLD, TOP PRO και ΝΟΥΝΟΥ μερίδες,  ανταποκρινόμενη, έτσι, στις σύγχρονες διατροφικές απαιτήσεις των Ελλήνων καταναλωτών και όχι μόνο. Η δραστηριότητα της εταιρείας έχει αναπτυχθεί σε όλο το εύρος της επαγγελματικής αγοράς και βασίζεται στην άριστη σχέση της με τους μεγαλύτερους ομίλους της χώρας αλλά και τους ανεξ­άρτητους επαγγελματίες της μαζικής εστίασης.

 

 

Top