ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Το τμήμα Υπάλληλος υποδοχής Reception Front office είναι κατάλληλο για όσους επιθυμούν να εργαστούν ή εργάζονται ήδη σε Reception ξενοδοχείου.

Το τμήμα διακρίνεται σε 2 ενότητες. Η ενότητα Α είναι κυρίως θεωρητική και εισάγει τον μαθητή στην Τουριστική βιομηχανία αλλά και σε πρακτικά θέματα εργασίας στην Reception του ξενοδοχείου. Ο μαθητής ξεκινάει από αρχάριο επίπεδο και συνεχίζει με το πρόγραμμα στον Υπολογιστή για την διαχείριση της Reception. 

Απαραίτητη προυπόθεση για να εργαστείτε σε  Reception είναι να γνωρίζετε πολύ καλά ξένες γλώσσες. Τα αγγλικά θεωρούνται δεδομένα ενώ τα γερμανικά και τα ρώσικα είναι απαραίτητα πλέον και αυτά. 

Συνοπτικό πρόγραμμα

ΕΝΟΤΗΤΑ Α'

  • Εισαγωγή στον τουρισμό
  • Τυπικά προσόντα  και καθήκοντα του προσωπικού της υποδοχής
  • Διαχωρισμός front office με back office και βασικές έννοιες
  • Καθήκοντα και αντικείμενο εργασίας της υποδοχής (reception)
  • Βασικοί τρόποι εμφάνισης, συμπεριφοράς και ευγένειας
  • Οργάνωση γραφείου
  • Γλώσσα/ στάση του σώματος
  • Τουριστική γεωγραφία
  • Οργάνωση ημερησίων εκδρομών και σύνθεση πακέτου
  • Γνωριμία με το διαδίκτυο ως εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών
  • Αλληλογραφία μέσω e-mail, fax
  • Αποτελεσματικός Χειρισμός Τηλεφώνου
  • Χειρισμός Φωνής
  • Χειρισμός Λέξεων
  • Επαγγελματική Γλώσσα
  • Λήψη και μετάδοση γραπτών μηνυμάτων
  • Τήρηση  βιβλίου πόρτας (χειρόγραφα)
  • Τήρηση διαχωριστικών καταστάσεων (χειρόγραφα)
  • Τήρηση εντύπων και ανάλυση αυτών (δελτίο άφιξης, αναχώρησης, αλλαγής δωματίων, δελτίο προϊσταμένης ορόφων κτλ)
  • Αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων σε επίπεδο Υπαλλήλου υποδοχής
  • Συμπεριφορά προς τον πελάτη
  • Η γλώσσα του Σώματος
  • Ειδικές εκδηλώσεις (γενέθλια πελατών, επέτειος, νεόνυμφοι)
  • Συντονισμός των τμημάτων του ξενοδοχείου από την υποδοχή. Δελτία που αποστέλλονται, ενέργειες που γίνονται.
  • Σύνταξη εντύπων εσωτερικής λειτουργίας (memos)
  • Εργασίες του F/O πριν και κατά την άφιξη των πελατών
  • Άφιξη πελάτη (Μεμονωμένου)
  • Άφιξη πελάτη (Πρακοτρειακού)
  • Έκτακτη άφιξη (Walk-in)
  • Άφιξη ομάδας πελατών (Group)
  • Άφιξη VIP πελάτη
  • Βιβλίο κινήσεως πελατών (Αστυνομίας-Πόρτας)
 

ΕΝΟΤΗΤΑ Β' 

  • Γνωριμία με το Protel HMS
  • Τι σημαίνει No – Show;
  • Τι είναι το ιστορικό πελατών;
  • Παρακολούθηση του room status (Κατάσταση δωματίων)
  • Αλλαγές δωματίων
  • Συνάλλαγμα
  • Εκπτώσεις – Διορθώσεις
  • Χρεώσεις
  • Μεταφορά χρεώσεων
  • Διάσπαση λογαριασμού
  • Προκαταβολές
  • Έκδοση και εξόφληση λογαριασμού (check -out)
  • Τιμολόγια
  • Τρόποι πληρωμής
  • Χρέωση ακυρωτικών (cancellation fees)
  • Έκτακτη αναχώρηση
  • Τήρηση βιβλίου πόρτας και παρακολούθηση αυτού
  • Έλεγχος τιμολογίων
  • Έλεγχος εισπράξεων τμημάτων
  • Τήρηση κατάστασης ταμείων των υπολοίπων τμημάτων και κλείσιμο ταμείων
  • Εκτύπωση αναφορών και στατιστικών
  • Κλείσιμο ημέρας EOD
Top