ΔΗΛΩΣΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

Το τμήμα Supervisor-Κρατήσεις είναι κατάλληλο για όσους επιθυμούν να εργαστούν ή εργάζονται ήδη σε Reception ξενοδοχείου.

 

Συνοπτικό πρόγραμμα

 
ΕΝΟΤΗΤΑ Α'
  • Βασικές έννοιες διοίκησης επιχειρήσεων/ ανθρώπινου δυναμικού
  • Εισαγωγή στην ιεραρχία και στην οργάνωση του τμήματος front office/ back office
  • Διαχωρισμός καθηκόντων και αρμοδιοτήτων front office και back office
  • Πρόγραμμα εργασίας προσωπικού
  • Διαδίκτυο/ web bookings
  • Αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων - παραπόνων των πελατών σε επίπεδο Supervisor
  • Συνεργασία με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου

ΕΝΟΤΗΤΑ Β'

  • Τρόποι πωλήσεων και επικοινωνία με πελάτες ή πρακτορεία
  • Κρατήσεις (reservation dpt)
  • Σχέσεις με πελάτες
  • Συνεργασία με γραφεία ταξιδιών
  • Περί συμβολαίων (allotments)
  • Vouchers (είδη Vouchers και κάλυψη που παρέχουν)
  • Τεχνική κρατήσεων. Δελτία, πλάνα και λοιπά έντυπα που χρησιμοποιούνται για την ορθή τήρηση των κρατήσεων.
  • Συμβόλαια και ανάλυση αυτών
  • Τύποι κρατήσεων
  • Individual
  • Allotment
  • Company
  • Travel Agency
  • Group accounts
  • Booking position
  • Αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων - παραπόνων των πελατών
  • Main courante
  • Έλεγχος τιμών- προτιμολόγηση (proforma)
  • Υπολογισμός τιμών συμβολαίων
  • Ακυρωτικά τιμολόγια
  • Πιστωτικά τιμολόγια
  • Διόρθωση τιμών
  • Τήρηση κατάστασης ταμείων των υπολοίπων τμημάτων και κλείσιμο ταμείων
  • Εκτύπωση αναφορών και στατιστικών
  • Ασκήσεις για την έκδοση ταμειακών καταστάσεων και συμφωνία M/C
  • Κλείσιμο ημέρας EOD
Top